31 Mayıs 2010 Pazartesi

Andy Yine Elendi; O Zaman Nadal Kazansın

Steffi Graf'ın son zamanlarına yetistik dogal olarak ama oynadığı finallerin hemen hepsini izledim. Neden bilmiyorum ama sürekli kazanan insanlari tutamıyorum özellikle tenniste. Aynı sıralarda Pete Sampras erkeklerde yenilmez armadaydı. O zamanlar desteklediğim 2 tenisçi vardı; biri Monica Seles diğeri Andre Agassi.
Son yıllarda bayan tenisi çok değişti sürekli yeni isimler gündeme oturuyor ve tek bir galip yok. Bu güzel bir olgu ama erkelerde Roger Federer gelmis geçmiş en büyük tenisçi olma ünvanını aldı ve halen sürdürüyor. Andy Roddick'i destekliyorum özellikle de geçen yıl Wimbeldon'da Federer'e kaybettikten sonra tutamadığı gözyaşları yüzünden ama bu yıl da Fransa Acikta erken elendi. Toprak kort oyuncusu değil ne yazık ki. Eğer o yoksa Nadal bari kazansın diyorum. Federer harici herkese sempatiyle bakıyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder